Stay happy ❤️ also now….

Blijven sporten tijdens Corona!

Blijven sporten tijdens Corona!

De dreiging van besmetting door het coronavirus zorgt bij veel mensen voor zowel geestelijke als lichamelijke klachten.Je hoort veel adviezen over het handen wassen, maar nergens wordt benoemd hoe belangrijk het is om te blijven sporten.Maar waarom is het zo belangrijk om juist in deze periode te blijven sporten? lees verder

 

 

Mentaal Fit ❤️ Samen aan de wandel ga je mee?

Mentaal Fit ❤️ Samen aan de wandel ga je mee?

We leven op dit moment in een maatschappij waarin veel van ons verwacht wordt. Thuis werken, coronavirus, beperkingen, en alles wat daar bij komt kijken We hebben het gevoel dat we de hele dag “aan” moeten staan. We zijn de hele dag bereikbaar, telefoon, email, en met social media zijn we veel in contact met anderen, We worden afgeleid door heel veel externe prikkels.lees verder

 

Bootcamp training doe je mee? 👊🏻

Bootcamp training doe je mee? 👊🏻

Bij small group Bootcamp training sport, beweeg en train je in kleine groepjes. Small group training is voor iedereen….maar vol is vol (Trainingen vinden plaats in Hoorn! (Iedere woensdagavond en zaterdagochtend bij Park schouwburg) Fun en trainen gelijkertijd 👊🏻😀

Personal Training

Personal Training

PT zorgt voor een kwalitatieve ondersteuning van uw trainingsprogramma en een workout op maat. Soms ontbreekt het je aan de nodige discipline, de kennis en de variatie om een trainingsprogramma vol te houden. Ik inspireer, motiveer en zorg voor resultaat in je training. Verder gebeuren de trainingen waar en wanneer het voor jou past. Lees verder.

De positieve werking van buiten trainen!

De positieve werking van buiten trainen!

“you’re just one workout away from a good mood?”

Terwijl sommigen naar de gym gaan voor een killer workout, rennen anderen liever een rondje door de regen of de zon.Heb je er weleens bij stil gestaan wat het fysieke en mentale effect is wanneer je binnen of buiten sport? Lees verder…

Sportmassage

Sportmassage

Als er (bijna) dagelijks gesport wordt, hebben de spieren het behoorlijk zwaar te verduren. Een goede trainingsbelasting, waarin voldoende rust is ingebouwd, is het allerbelangrijkste om overbelastingsverschijnselen te voorkomen. Daarnaast is het verstandig extra aandacht aan ontspanning en herstel te geven. Dus ook sportmassage! Lees verder